BuzzadorBlog

tisdag 4 februari 2014

Fototapeter

Har av någon konstig anledning inte med laddaren till min platta så sitter å kollar runt lite här och var på nätet via den andra datorn medan jag avverkar timmarna på mitt nattpass.

Halkade in på en blogg som jag tycker rätt mycket om och hittade en liten tävling =)

Sitter väldigt ofta och fantiserar om hur det hade kunnat se ut i mitt lilla hus om jag skulle vara rik och kunna göra precis som jag vill =)

Hittade dessa fototapeter som visserligen kan kännas lite ute men som jag samtidigt bara i min fantasi kan se vara så rätt på dessa utvalda ställen =)

Denna hade jag gjort allt för att ha i mitt rum då jag var liten, hästtok som jag var ;)

Denna hade jag kunnat ha i "gillestugan" med bar, öppen kamin och massa mys

Är en älskare av alla årstider och har ingen favorit så denna hade varit en klar favorit, dock osäker på vart

Då sovrummet går i grått och lila hade denna passat fint på väggen med sängen

Detta är också en tapet jag hade kunnat ha vid sängen

Denna hade jag kunnat ha i köket. Är en som gillar rått, slitet och inte så perfekt =)


Egna personliga fototapeter hade också fungerat men har inte något sådant motiv som jag kommer på i skrivande stund men dessa finns i så många olika urval att det hade blivit ganska personligt med. 

För att komma till sidan där jag hittade dessa och fler motiv klicka HÄR

 "Detta inlägg deltar i bloggtävlingen.se."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar