BuzzadorBlog

tisdag 19 november 2013

Lever

Hej på er

Jo jag lever fast dock känns det som jag jobbar dygnet runt ;)

Insåg idag att skoluppgiften ska vara inne på söndag och min bok har inte kommit ännu :) Japp helgen räddad med dygnsjobb och skolan!!

Brukar inte direkt ofta ha problem att fylla min tid om man säger så ;) önskar ibland lite lugnare tempo men det kommer nog så småningom det med. Kanske då skolan är klar ;)

Hade en ruskigt bra dag på jobbet idag :) kul att jobba tillsammans med annan personal och faktiskt ha ett rätt socialt arbete till skillnad mot mitt ordinarie jobb :) där jag jobbar då alla sover och ensam.

Råkade visst oxå anmäla mej till utbildning för skrivare till rallylydnad ;) en kort webbaserad utbildning Tack och lov ;)

Nä nu stänga de två blå, klockan ringer klockan åtta och börjar jobba kl tolv men ska hinna ta en tur med sparken och jycken :)

Sov gott alla där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar