BuzzadorBlog

fredag 6 december 2013

Ibland önskar jag mej en pudel!

Pudel är nog bland de sista raserna jag skulle vilja ha men just nu hade det varit ganska underbart med en då mira fäller päls som bara den!! Jag borstar och borstar och plockar och fixar men ett två tre och lika mycket lossnar igen!!

Nä men skulle aldrig byta bort min älskade mira hur mycket päls hon än skulle fälla :)

Igår var jag och sanna glädjen Piteå och strosade runt på stan där men känns konstigt och shoppa där, känns som allt som är där finns överallt annanstans med.
Alla julklappar är klara nu utom en som ingen vet vad det ska vara! Känns nästan som jag är sent ute i år, brukar oftast vara klar långt innan december kommer ens. Kanske tillslut blir som alla andra och stressar i panik på julaftonsmorgon ;) Nä så långt får det aldrig gå!

Ska snart ta en promenad med mira och åka till jobbet och se vad som händer där!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar