BuzzadorBlog

tisdag 11 februari 2014

Glossy Boxen

Jag lovade ju att jag skulle berätta mera om denna fantastiska GlossyBox jag fick hem =)

Allting är snyggt förpackad i en låda som man kan ge vidare som paket eller ha framme med olika saker i. Silkespapper och hela kittet =)



Boxen denna gång innehöll:

Revlon Professional spraybalsam. Av denna fick jag ett prov och den kostar annars 149 kr för 200 ml.
Har testat den lite men kanske snålar då jag använt den för jag märker inte någon direkt skillnad

Sumita Brow set är en penna i vax som du fixerar dina ögonbryn med i den form du själv vill. Den ger ingen färg och ska vara hållbar och ge naturligt resultat. Har inte hunnit testa. Kostar 139 kr styck

Benefit Cosmetics är en primer som ska minska synligheten av porer och fina linjer man har i ansiktet. Har inte testat denna heller. Kostar 290 kr för 22 ml

Oral-B tandkräm som ska minska ytliga missfärgningar med 90% och ge vitare och starkare tänder.. Tror man behöver borsta med den ett tag innan resultat syns. kostar 35 kr för 75 ml

Yves Rocher Elixir dagkräm för normal/blandhy. Orginalprodukt 199 kr för 40 ml

Klicka på produkten för att komma till sidan.

Jo kom med två "rabattcheckar" med på Revlon och Oral-b =)

Jag är supernöjd och längtar med spänning efter nästa box 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar