BuzzadorBlog

måndag 4 november 2013

regn rusk och plugg

Huvva vilket väder ute... men passar ju desto bättre att sitta inne och plugga då =) Just nu läser jag om integration och jobbar med boken Om Heder av Unni Wikan som förklarar alla hedersbegrepp på bra sätt då dom annars kan vara väldigt luddiga...

Det enda kruxet med det är plugga inte är min starkaste sida och jag faller lätt in på sidospår ;) funderingar på vad jag ska baka åt svärfar till helgen bland annat...så nu har jag bestämt att det ska bakas norrlandskaka till honom från Mira =) http://www.kokaihop.se/recept/norrlandskaka

Mira har ju varit hos honom i helgen då vi var i skellefteå och då kan hon ju få säga tack =)

Nä nu ska vi göra middag, pulled pork med twisters och sen se lite SoA tills jag ska på jobbet =)


Hej hopp och regna inte bort :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar