BuzzadorBlog

lördag 21 juni 2014

Glad midsommar

Glad midsommar på er alla =)

Längesen det kom en uppdatering här nu men ska göra ett nytt försök att ta mej i kragen *harkel*

Hunnit med endel sen sist jag klottrade något här, en kort resume ;)

Semester hos systeryster, kennelläger, hundträning, tävlingsplanering, examen så nu kan jag titulera mej socialpedagog och inte blivande =)

Just nu har jag tagit ett stort beslut som jag tror kommer påverka mej enbart positivt. Jag kommer säga upp mej från mitt fasta jobb för att springa som timvikarie i Kalix tills jag hittar det jag vill jobba med. Kommer vara slitit och kämpigt mellanåt men jag ser som vanligt positivt och ljust på det hela då jag har större möjligheter att påverka mitt liv utanför jobbet.
Nu knegar jag på i sommar som boendehandledare till ett gäng ensamkommande flyktingpojkar och det fungerar alldeles fin fint =)

Mira då? Ja hon går från klarhet till klarhet min lilla tokmaja =) Mitt mål från föregående års kennelläger är uppnått med råge så nu ska vi nöta nöta nöta och slipa detaljer så snart sopar vi banorna där ute på tävlingarna =)

Jag har även ingått i ett nytt koncept för bloggare i norr... Leta rätt på knappen BDBlogg så kan ni läsa mera =)

Ha de gött allesammans där ute, och kom ihåg, gör inget som jag inte hade gjort ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar