BuzzadorBlog

torsdag 26 juni 2014

Livet fyllt med knasigheter =)

Jag är ju som jag är och kommer förbli som jag är =) Galen, spontan och impulsiv med en svag förmåga till planering haha

Var på Ikea i går med Sandra och Linnea... En upplevelse hahaha Kul som attan...

Enda som var synd är att jag missade att filma när Sandra och Linnea bar upp någon kartong till Sandras lägenhet på tredje våningen =)

Så började vi våran dag på Ikea, jag i vagnen och Linnea bredvid =)


Vi avslutade med fem vagnar på två pers =) Bra jobbat!!
Jag skulle BARA handla teskedar men fanns inga separata skedar så vart två plastlådor med lock till hundsakerna i den nya bilen, två korgar i tyg till grindarna som oxå ska in i bilen, ett överkast med kuddar jag suktat efter läääänge, två koppar (som om jag behövde fler) och så super fyndet!!! En mörkläggningsgardin på 2 meter för håll i er nu,..... 125 kr!!!

Min nya kopp!!! Hur mysig som helst att dricka kaffe ur!! 


Nu ska jag strax hoppa i nå kläder (alltså andra kläder) och bege mej ut i hundtränar världen på Nyborg =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar