BuzzadorBlog

söndag 27 juli 2014

Tankar, funderingar, händelser......

Alltså ibland är livet allt sjukt jävla satans underbart!!!!!

Många vet att det finns en hel del skit och trasigheter som jag ständigt stångas med och mot varje dag och alla som finns nära mej accepterar det och låter det vara som det är. Jag har lärt mej hantera allting på MITT sätt som fungerar för mej.

Finns även bra saker som faktiskt har börjat väga över i vågskålen nu så min vardag kantas allt mer av skratt, glädje och lycka... På riktigt, genuin glädje och lycka alltså inte bara ett sken eller en yttre fasad mot min omgivning. Jag kanske tom en vacker dag lyckas må sådär 100% bra som jag vet att jag förtjänar. Är på god väg, men ändå en liten bit kvar.

Det jag dessvärre inte ännu fått grepp om och förmodligen aldrig heller kommer få grepp om är folk som "blockerar" sin familj och släkt för skitsaker... Blodet skulle ju promt vara tjockare än vattnet, men nu då??? Om man inte vill att ens familj ska bjuda sin bästa kompis på sitt eget bröllop för att blodet är tjockare än vattnet, varför blockerar man då denne familjemedlem ur sitt liv bara för en plojgrej som inte ens är på riktigt? Att man inte ens tar reda på sanningen och kollar hur saker å ting ligger till innan man gör så..... Ja jag vet att dessa personer inte rör mej i ryggen egentligen men ändå, detta beteende??? Varför???

Nåja, vissa saker blir man inte klok på å detta är en av denna så bara gilla läget och gå vidare.



Å kommer ni ihåg?? Jag skulle ju bli the crazy dog lady för resten av mitt liv.... Trodde jag ja!!! Vart inte riktigt så haha

In genom dörren snubblade en gammal bekantskap för lite film å surr men hips vips så gick det liksom inte att bli av med denne underbara nallebjörn =) Han råkade som stanna kvar i mitt liv och dessutom hittills visat sej vara mer än den han med stort H som jag drömt om!!! Kan det verkligen vara möjligt??? Han väljer att finnas där som min extra trygghet, den som jag alltid kan ringa no matter what, som alltid ställer upp och bara finns där, som accepterar mej precis som jag är, hur jag är och för den jag är.

Så till er som letar med ljus å lykta.... Skit i det, sluta sök och bara var för då kommer han snubbla in förr eller senare!!! Dejtingsajter på nätet kan fara å flyga!!! Jag har nu min prins å han kommer jag hålla hårt i =)

Vi har båda skruvar lösa till både höger och vänster men faktiskt kompletterar mina lösa skruvar hans fasta osv... Helt jävla awsome!!!!

Jag har som endel också vet massa rädslor baserade på tidigare erfarenheter men som tack vare denna underbara människa suddas ut allt mer för varje dag som går.

Känns som jag kan ordbajsa hela natten om denna herre men sätter punkt här för ikväll iaf så kanske jag inte har fått era ögon att blöda haha

Lovar också att inom snar framtid berätta mer om honom, om vem han är å vilka upptåg vi hittat på men då måste jag även ge er lite bilder som jag inte har tillgång till just =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar