BuzzadorBlog

torsdag 14 augusti 2014

Ändrade planer

Efter många funderingar och tankar med många om och men har jag nu kommit fram till att jag ska totalt skita i varenda tävling jag hade planerat in med Mira detta år.

Vi ska lägga fokuset på att hitta tillbaka till glädjen, motivationen och viljan i träningen igen. Känner att jag är i typ akut behov av att gå kurs eller liknande för det känns som jag kört fast totalt :/

Så många funderingar som snurrar i huvudet, är det mej det sitter i?, är det hunden som bara är less, tycker hon det är för tråkigt, för enkelt? ja massa såna funderingar.
Skulle verkligen behöva hjälp att klura ut allt detta och se vad som egentligen är... Har olika alternativ för framtiden beroende på vad det är som spökar för oss....

Det är lite smått jobbigt då jag har ambitionerna men det känns som att vi varken tar oss fram eller bak.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar