BuzzadorBlog

söndag 3 augusti 2014

Gitarrer och annat skoj =)

Har kommit på nu igen att jag ska lära mej det här med att spela gitarr =) Går nog rätt hyffsat iaf då några akord sitter men det är än en bit kvar, bara nöta på!!!

Vet egentligen inte varför jag kommit på detta eller vad jag ska med det till men är väl alltid bra att kunna eller?? Kunskap är ju sällan tungt att bära på ;)

Rätt så rogivande att sitta och plinka på faktiskt...

Annars så händer det faktiskt inte så mycket i mitt liv just nu, jobbar, umgås med Robbe, tränar lite hund nu då motivationen sakta kommer åter, kör min valpkurs och fan vad skoj det ändå är att vara instruktör =) Alla puppisarna växer så det knakar både mentalt och kroppsligt och deras mattar växer i sitt hundägande med vilket är super kul att se såhär första kursen man håller =)

Nästa utmaning blir att leka tävlingsledare på patrullen nästa helg, har satt ihop en liten lathund ikväll och skickat den till min mentor så hoppas nåt av det duger till nå =)

Väntar även svar från utbildningen jag anmälde mej till som ska gå i höst, har svarat på intressekollen så hoppas verkligen besked kommer snart så jag kan fixa med alla böcker som behövs =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar