BuzzadorBlog

tisdag 14 maj 2013

hund, musik och film =)

Lite gott och blandat med andra ord ;)

Tränat mira idag... körde genom apellen och det märks att det inte var igår ;)
linförigheten är inte 100, släpar så in i norden i högersvängarna nu igen och springer gärna först och tja är bara så jävla söt!!! Apporteringen är klockren förutom ingången till avlämnandet för det går inte att sitta med en apport in munnen ska ni tro.... :/ framförgåendet är det bara nöta nöta nöta på så blir nog det bra ;) hon är bra på stanna iaf ;) och ett hinder ska byggas så vi kan träna på det med =)

har spårat förra veckan och nä, det verkar vara nåt som inte är så himla kul... vet inte riktigt... ska lägga ett spår denna veckan och sen avvakta kennellägret tror jag..

Film då??
Lawless var väl sådär..... dög på jobbet iaf ;)


The five-year engagement rekomenderar jag absolut!!!


Och så ska jag promota lite Umeå killar samt min kära syster som är delaktig i videon =)

Offensive Ground "Game of Dice" 



Nepp nu hänga tvätten å fara iväg och handla lite tror jag =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar