BuzzadorBlog

torsdag 6 november 2014

Är du en som ger eller tar??

Jag älskar att ge bort presenter och julklappar, tycker det är kul att få med givetvis men ser mej själv mer som än geare =)

I år kommer dock detta vara ett litet smärre bekymmer då ekonomin sätter STORA gigantiska hinder för mej... MEN jag hade inte tänkt att det skulle få hindra mej, finns så jävla mycket man kan göra själv för billiga pengar.

I år kommer det bli mycket paket med DIY haha
Sen är jag ju dock ingen super hejjare på sådant men tack vare en mängd bloggar och bloggare med fin fina instruktioner så ska jag väl ändå få ihop nåt!!

Har redan massa i åtanke hihi

Min kära Robert har ju som egentligen redan fått sin julklapp för i år men jag vill ändå att han ska få nåt paket på julaftonen, har några saker i åtanke

Finns det någon fler som vill göra egna julklappar och presenter?? Kanske styr vi upp en kväll med pakettillverkning, glögg, pepparkakor mm???

Lät ju som en bra plan =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar