BuzzadorBlog

fredag 28 november 2014

Spaigt värre

Yepp du läste rätt... SPA, smaka på ordet... känner du innebörden???

Inte för att det nu var nå svindyrt spa med värsta grejjerna utan vi samlades ett gäng brudar och tillverkade ett eget spa i måndags ;)

Firade en vän och kollega som nu kan lägga till ordet FREEDOM till sitt eget med bastu, spa och massa kul.

Hårinpackningar, ansiktsmasker, pedikyr och hela köret!!! Helt underbart så nu har vi det som en stående grej en kväll varje månad haha
Vem hade kunnat tro det?!?!?!?!

Började egentligen dagen med att WW Sandra dök upp och vi skulle ut och jaga min julgran men regn och rusk gjorde att vi hoppade in i kärran och drog till Pajala då Sandra hade en intervju =) Sattajärvi here we come ;)
Nä skämt åsido ska inte flytta- don´t worry =)

Men alltså, vad är det med ställen som ska servera mat som inte kan servera middag före kl 17.00? Hittade oss tillslut en pizza på smedjan. Mätta och belåtna styrde vi kärran hemåt via Ötå och olika saker diskuterades och avklarades =)
Bygdegårdar, bagarstugor, om om inte fanns mm så till slut hamnade vi i spaet =)

Nu är dessvärre min käraste underbaraste andra andra halva borta långt långt borta och kommer på lördag då hon ska ta hand om mitt lilla djur då jag är funktionär på rallylydnadstävling :)

Nu på tal om nåt heeeelt annat så längtar jag till vintern, en osaltad pålängeväg så min nylagade spark återigen får bekänna färg och såklart massa underbar vit snö så skidorna får sej några mil mer än förra året!!! Less på detta jävla regn och rusk väder... Kan ju inte göra ett skit, knappt ha hunden lös i skogen!!! *morr och knorr*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar