BuzzadorBlog

tisdag 9 december 2014

Årets önskelista

Sådär, nu har jag ÄNTLIGEN kommit på nåt jag önskar mej i år! Vet inte varför men har varit riktigt svårt att hitta nåt jag önskar mej...

Back on Track täcke till Mira
Bestick eller något liknande, dock mer än 6 av varje
Pengar till hundkurser/läger (har tre som jag vill åka på under 2015)
Biljetter till musikalen Champions of rock
Ett besök hos frissan
Klippkort hos kiropraktikern
Foam roller 
Gymkort
Musmatta gärna bild på Mira eller annat, suprise me =)
Ett SSD minne......
En bli bortskämd kväll med massage, middag å så
En utekväll
Träningsdagbok till Mira från Bellsebubs Lydnad  eller denna
Ett par bra handskar till hundträning, varma, smidiga och fingermodell är krav
Icebug sko
Kalender för 2015
Glitter mascara låter kanske barnsligt men ack så jag vill ha en ;)




För att underlätta för er så har jag länkat till sidor, bilder mm för att ni som känner för det eller anser att jag är värd något paket ska ha lättare att hitta vad jag menar eller få inspiration =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar