BuzzadorBlog

tisdag 2 december 2014

Fyllde år

Igår och fick en massa underbara presenter =)

Krukväxter, datamus, örngott med texten världens bästa kompis, biljetter till Al Pitcher som vi var och såg igår, parfymset, teckning, chokladask, tröja och mössa, ballerina pepparkaka och massa roligt sällskap!!

Men jag ska nog vara ärlig och säga att bästa presenten fick jag dagen innan av underbaraste Mira <3
Var funktionär på rallylydnadstävlingen som var under helgen och fick ett spontant galet infall och tävlade trots ny lokal och att vi inte tränat rally sen förra säsongen. Tur att jag gjorde det för vi kom på en 10:de plats av 30 tävlanden med poängen 76/100 =) Jag mer än nöjd och tänk kära läsare.. Hade jag snurrat åt rätt håll vid en skylt så hade vi knåpat ihop 86 poäng!!
Nu har två två godkända resultat i nybörjar klassen så en till sen avancerar vi till fortsättning =)

Jag hade även bakat lite till mitt kalas, tårta med gelehallon fluff, geisha fluff och polkagrädde. Låter som världens värsta kombo men vart faktiskt riktigt supergott =). Kolasnittar med muscovado socker, saffrans och vit chokladkladdkaka och falska tosca rutor.

Orkar inte lägga ut recepten nu så det kanske kommer en annan gång =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar