BuzzadorBlog

tisdag 9 december 2014

Vilken vecka asså

Ja ni ibland undrar jag hur allt bara liksom blir som det blir...

Jobbar måndag 15-21.30 och 23-08 (vaken natt)
tisdag 23-08
onsdag 23-08
torsdag 23-08
fredag 23-08
Lördag åker jag och min BFF WW MB SB (kärt barn har många namn) till stora sjöfallet för julmiddag mm och ja ni hur fasiken ska det gå till???

Ja men visst, det löser sej och sova kan man alltid göra i graven och har jag lite tur så får jag sova från jag kommer hem och många många timmar till innan det är dags för mera jobb... Har ju ledigt helgen iaf mohahahhahaha

Har ju oxå börjat smått att gå intro på 2stajl här i kalix. Har ni inte spanat in den butiken än så gör det bums!!!! Ska knega lite där då ägarna är i thailand i februari så måste ju lära mej sortimentet ;) Kul är det och omväxlande men bara inse denna vecka kommer jag inte hinna eller orka :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar