BuzzadorBlog

fredag 15 mars 2013

Morsning korsning =)

Frullen i magen sånär som på de sista två kopparna java =)

Pufff hur det känns i min lilla kropp idag... Biccarna, brösten och axlarna jobbade på riktigt igår!!! Undra hur det känns sen då jag separerar det passet istället för slår ihop det??? Var aningens trött då biccarna gick ut och jobbade som sista muskelgrupp igår....

Benen ska vi fortfarande inte prata så mkt om ;) Dom gör ont haha

Idag är det mage och rygg på mitt lilla schema, najs =) Magen är nog den roligaste gruppen att träna då jag ser resultat relativt fort där bara jag ligger i lite men sen är benen oxå rätt kul då jag verkligen kan gå på med vikter och övningar utan att det tar slut!!!!

Jaja solen skiner och hela baletten, ska dyka ner i etiken och få klart de två sista frågorna för denna veckan och fixa lite innan träningen så har jag HELG sen =)

Kanske det bär av på ett eller annat äventyr?? Skulle va najs att åka iväg och bara vara lite.....

Well well lär väl uppdatera lite senare igen =)

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar