BuzzadorBlog

fredag 15 mars 2013

Yes!!

Nu tar denna madam helg =)

Skolböckernas värld är klar för denna veckan och nu ska jag strax iväg på ett underbart träningspass med Sandra (vagentilltoppform.blogg.se) då vi ska kötta lite rygg och mage som jag skrev tidigare =)

Det är alltid en så jävla skön känsla då man inser att nu jävlar är jag klar!! Nu får jag skicka in mitt arbete och så bara vara resten av veckan =)

Hahaha lyssnar på mix megapol och en Nicklas från Luleå ringde in på de mystiska röster 100 000 stod på spel, dessvärre hade han bara två rätt men lite kul ändå =)

Passet kommer bestå av lite smala latsdrag, olika roddövningar, massa olika magövningar och så en helt ny variant jag spanade in på gymmet igår ska testas ;)

Alltid skoj att se lite vad andra har för lite olika övningar för sej.... Kanske ngn dag vågar be henne visa och förklara den för mej om jag nu inte får till den själv vill säga ;)

Nä nu göra sej redo att åka

Heippa hej!!!

Ja åkej då lite peppmusik

Amaranthe- The Nexus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar