BuzzadorBlog

onsdag 10 april 2013

Slutarbetande knän???

Hahahaha lite trött kanske ;)

Håller på funderar kring mitt slutarbete till skolan... har några alternativ som jag funderar på... personer i skolan med dyselexi, ungdomar som gått ut/hoppat av skolan utan jobb som bollas mellan instanser eller nåt helt annat.... inte lätt inte

har träningsvärk i låren idag =) trots lugnt pass igår pga mitt knä... skippade träningen idag och vilade knät istället men vette tusan om det vart nå bättre för den sakens skull... ännu svullet, varmt och känns typ stumt då jag belastar. skulle nog behöva kolla upp men är rädd för att det blir kryckor då!!

ska köra mitt triceps axel pass i morgon och kanske kastar in lite rygg samtidigt då jag kommer ha lite kort om tid resten av veckan då det är skola tosr 9.30-20 fre 8.30-17 och lör 8.30-12 plus natt jobb lördag och söndag. Kommer inte ha någon visning då iaf och det är ju rätt skönt faktiskt. att helt kunna fokusera på skolan... har sett programmet och jag säger bara som så att jag kommer vara helt slut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar