BuzzadorBlog

onsdag 3 april 2013

Träningavärk och delmål

Japp har en myyyysig träningsvärk idag =)

Baksida axlar, triceps ljumskar och röven ;) Inte så pass att jag inte kan gå utan bara en såndär skön träningsvärk som ger sej till känna bara!!!

Fint strålande väder ute idag så vi laddar upp för en skidtur med Hanna och Essie till ett ställe där vi ska stanna och grilla, passar på att träna lite lydnad med Mira oxå =)

Har hittat ett par  (eller många par) brallor jag vill ha så den dagen jag springer 2.5 km på 11.35 min blir detta mitt
Klicka på bilden om du vill se mer


Den dagen jag gör 3*10 chins på motvikt 40kg (jobbar 3*6 på 60kg idag) så får jag belöna mej med dessa ursnygga bralls  


Klicka på bilden för mer info

Nä nu hurra igång lite java, kasta på mej nå läder och ta ut hunden innan vi käkar lite frulle =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar