BuzzadorBlog

tisdag 9 april 2013

Vår vår vår

Våren är här och jag med den!!! Känner mej mycket piggare än tidigare, har mer energi och ork (hur det då är möjligt ;)) och ja allt är bara så bra som det kan (nästan)

Var och såg skotercross med följande utgång på fredagen och hade så jävla kul måste jag säga!!! Lätt värt en efterfest till sex på morgonen!!! Gör om det när som!!!

Sov någon timme och sen upp igen och proppa i mej massa kaffe och frukost för att orka med en två timmars promenad med Åsa och hennes vovve i skogen, det var ju så underbart väder ute =)

Söndagen vart det skidåkning 7.2 km på 43 min snitt 6.03 min/km eller 9.91km/h och detta på typ tredje turen denna vinter, ja jag är nöjd!!!

Idag vart det ett lättare benpass på gymmet då mitt vänstra knä bråkar med mej och fått för sej att det ska vara svullet... Voltaren behandling och avvakta någon dag innan jag går till läkaren... Dumt att gå dit i onödan ju ;)

Planerar ett axel och tricepspass i morgon med 30 min crosstrainer eller intervaller på löpband efter om det mitt vad det är inte blir en tur med skidorna =) Ska ju jobba i morgon igen ;) Allt beror ju lite på vad mitt knä tycker om sånt.... Suck

Beställt hem lite proteinbars som jag ska dela med Sandra så jag har snabbt att trycka i mej efter träning mm

Måste ta tag i det där med skoluppgiften med, men det är ju så svårt att sätta sej och läsa sånt trist då man vill vara ute och göra massa saker i detta underbara väder =)


Håller ju på med ett projekt hemma med massa utrensning och säljer iväg lite smått och gott... Har fått sålt lite mer ikväll (600 kr) som ska levereras i dagarna och snart är jag rik som ett troll ;) Är det något du behöver, säg till det kanske finns just en sån hos mej =)

Och glöm för all del inte www.livingandroom.se där vi har en sommarflyer nu med!!! Boka in en visning och shoppa massa snygg inredning till kalaspriser enkelt och bekvämt hemma i soffan med bästa vännerna i sällskap =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar