BuzzadorBlog

torsdag 6 juni 2013

dax för lite updates då eller???

Hmm tja finns en hel del att skriva och berätta om men tror jag sparar vissa bitar för mej själv ;)

Kennelläger avklarat, 10a på spåret och resten gick ju som det gick =) Men ack så kul vi hade med allt folk =)

Dejtat min kära syster på vägen ner till lägret och haha ja man ska nog kolla smeten innan man steker plättar!!!!

Mira har hittat sej en ny bästa kompis =) en liten skitsöt helt galen men ack så underbar liten finnspets på 5 månader vid namn saga =)

Hemma igen kom Malin, kalven och grisen på besök ett par dar medan jag var på skolan och skolade mej inför sommaren!!! Underbart och ett stort jävla tack =)

Har fått äran att jobba nolia i år med =) Yes!!! Fan så kul =) Så härlig känsla då man inte behöver fråga själv utan man blir tillfrågad!!! Måste ha gått sjukt bra förra året då med andra ord ;)

Och så finns det massa solsken efter regnet ;) Fast om vi pratar väderprognosen så var det då inte så mkt sol efter som före ;) Nä jag menar mer i mitt egna lilla liv!!! Ljuset har vunnit över mörkrets makter haha

Hoppas sommaren kommer fortsätta som den har börjat för det är jag fan i mej värd!!!! Även fast jag klagar och gnäller och kliar mej galen på alla jävla myggor och deras bett!!

Sömnbrist och allt som kan komma på köpet tar jag gladeligen emot!!! För just nu känns det som om jag lever loppan med livet och inte tvärtom =)



Jo just, har sett mitt livs första levande orm hemma på gården förra veckan med.... Huvva vad läbbigt, i klass med spindeljävlarna! Tur jag har underbara vänner bara en liten bit bort som kommer hit så jag får leka gräsklipparförare i helgen =) Tack sandra och robert!!!

Piercing och gaddning i helgen om det finns lediga tider då kalix dragit ihop och bjuder på tattueringsmässa!!!

Näpp nu ska jag leka lite hemmafru och fixa lite tvätt och kanske vika in mitt "lilla" tvättberg som ligger på golvet och väntar att få åka in i garderoberna...... Eller så kanske nåt som är lite roligare... Måste handla lite med, virrig som man är blev det ju inte av då jag var ute med bilen tidigare ;)

Å du, kom ihåg att just du är speciell, du är utvald och du är helt underbar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar