BuzzadorBlog

fredag 7 juni 2013

kiropraktorn

ja det är tur hon finns den där Cecilia på Luleå Kiropraktorklinik som räddar en från nackspärr å diverse andra åkommor denna fröken drar på sej lite nu och då ;) idag vart jag justerad från nacken å ända ner till knäna!!!

Tänk om alternativ inte hade funnits..... Hur många piller hade man inte fått av div läkare osv för att fungera någolunda?? Hur många hade inte gått omkring och varit ohjälpligt sjukskrivna??

Jag var en av dom som trodde kiropraktiker mm var rena rama bullshit tills den dagen jag verkligen behövde en och nu tar jag tillbaka allt jag har sagt!!!! Jag märker stor förändring sen jag började gå hos henne i september 2011 och från att vara där 2 ggr i veckan tills idag var sjätte/sjunde vecka!!! Förändring och förbättring sker inte över en natt men ack så det hjälper och förbättrar på sikt.... Skulle kanske nå bättre resultat om jag var mer noga och ordentlig i vad jag gör, när jag gör och varför jag gör men jag tar gärna den lilla smällen om jag bara har kul på vägen!!!!

Vaknade upp denna dag med nackspärr och tur det inte var i morgon för jag hade min tid där idag och det enda jag känner av det nu efteråt är lite ömhet i nacken men jag kan vrida på skallen och röra på huvudet i alla de riktningar jag vill!!!!

Men nu ska jag dyka ner i min lilla djungel av kläder och leta fram nåt som är dugligt för kvällens bravader ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar