BuzzadorBlog

söndag 30 juni 2013

Kanske dax för en liten update ;)

Vet att jag är typ kass på detta med att skriva massa här men det får ni leva med ;)

Vet typ knappt ens vad jag pysslat med sen senast.....

Köpt en robot som klipper mitt gräs!! En sån borde alla ha ;) Sååå mkt mera tid till annat man fick hips vips ;) Det blev en Husqvarna 230 ACX och söt som bara den är den då den åker omkring över gräset =)

Rensandet här i huset fortsätter och jag hittar ständigt mera saker som jag ska ha iväg så är det nåt du vet med dej att du behöver är det bara fråga så kanske jag har en sån :P

Mira har fått en egen hundgård så hon kan vara ute på gården utan att rymma =) Hon trivs rätt bra i den och ligger mest under bänken och sover eller spanar på nåt!!!

Var i Älvsbyn och kollade på tredje sm tävlingen i rallycross igår och jäsikens vad kul det var =) Vart ju sugen på köra själv ju!!! Tror inte såna tillställningar är bra för mej haha

Har hänt endel annat med som jag inte orkar skriva om här men kan säga så mkt som, Lovar du en sak ska du fan i mej hålla den med eller iaf kunna ha så jävla mkt stake i ryggen att du kan prata med mej om det istället för att bete dej som ett jävla svin!!! Vänner förtjänar man och dom ska behandlas med respekt!!! Lycka till med ditt jävla liv!!!!

Nu hänga tvätt och fixa diskmaskinen och sen kasta mej i soffan eller nåt.... Min rygg mår inte så bra idag att jag tom hoppade över hundkursen.... =/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar