BuzzadorBlog

torsdag 13 juni 2013

Hundgård och annat groll :)

Japp nu står hundgården så fint så!! Bara tillverka lite skugga och kanske bygga en till bänk som får väggar ;)
Stort tack till A som var så snäll och hjälpte mej med bygget :) en ros är du allt värd

Dejtat min kära kusin idag med!! Trevligt med tjejsnack och thai middag :) även för dom fina armbanden :) lär beställa fler!!!

Imorgon blir det dejt igen fast då i hundarnas tecken med spår och grejer :) och bästa av allt, blir bjuden på lite frukost!!!

Råkat skaffa ny gadd som blev lite lite större än jag tänkte men ack så sjukt jävla nöjd jag är!!! Rekommenderar custom illusion tattoo i Gävle för den som har vägarna förbi där ;) min är gjord av mr genssy :)

Betar av sista natten för denna vecka nu och ska tillbringa helgen med att fixa och greja hemma med diverse saker. Kanske leker glada snickaren och bygger lite på altanen eller så leker jag rent hus och rensar ur i förrådet!!! Kanske tom kör en loppis med ;)

Nä sluta jiddra och nytta göra :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar