BuzzadorBlog

lördag 15 mars 2014

Frukost dagen efter dagen före!!

Igår kväll gjorde jag någonting som jag väldigt sällan gör. Jag pausade allt i min vardag, spolade upp ett bad med massa skum och låg där i närmare 1,5h. Passade även på att dricka lite bubbel till det bara för att jag tyckte jag var värd det.
Det var lagom varmt hela tiden då jag lät kranen sippra ut varmt vatten hela tiden men inte så mycket så det vart för varmt eller för fullt =)

Gick och la mej tidigt och vaknade pigg och väldigt utvilad nu på morgonen, fast jag låg och drog mej lite under täcket innan jag klev upp =)

Satte på perkulatorn och gick ut med Mira i skogen... Ingen sol idag, men ingen storm heller mera som riktigt April väder där det kommer några snöflingor lite då och då.

Vad jag ska hitta på idag är ännu oklart... Har några alternativ att välja på =)

- städa
- fixa klart datarummet
- plugga
- träna (skidor, springa, gym, simma)
- kolla på hundutställningen idag där Qelvin ska ställas ut
- hälsa på folk
- leta fönsterlampa

Fördelen med att bo i hus är att man aldrig är sysslolös!!! Finns alltid något att plocka i eller något rum som man inte riktigt är nöjd med eller ja finns alltid någonting att göra.

Tänkte för skojskull kolla offerter på storstädning typ vårstädning haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar