BuzzadorBlog

onsdag 12 mars 2014

ZzzzZZzzZZZzzzzzZzz

Shit vad jag har sovit idag!!! Jobbat vaken natt på asyl och PUT boendet i kalix och sover normalt rätt kasst efter vakna nätter men idag... jisess ända till typ halv fem!!! Ja okej, vaknade till vid tolv vilket är helt normalt att jag gör men sen brukar jag vakna vid två tiden och kliva upp!!!

Tur att Mira är så snäll och förstående hahah

Eftersom jag är en Buzzador så finns det nu en knapp ni kan klicka på för att komma till deras sida och registrera er med!! Gratis och möjlighet att testa massa produkter som man kanske inte annars testar så mycket!!!

Nu är jag åter på jobbet igen fast dock på mitt ordinarie jobb i Luleå kommun så vi får se hur mycket sova det blir i natt då jag har jour ;) Känner mej hyffsat pigg men hade tänk spendera dagen i morgon med lite annat än bara sovande!!!

Lovat Sanna en dejt och så vill Mira ha massa lek och bus... Ska inte utföra någon form av seriös träning nu resten av veckan med henne utan bara leka leka och leka lite till. Hitta motivation och kämpar glöden och givetvis hålla en tumme att löpet kommer igång NU eller om jätte jätte länge hahaha

Nedräkning till på söndag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar