BuzzadorBlog

onsdag 12 mars 2014

yes i know!!!

ja jag vet, är typ mega super duper mega ultra värdelöst kass på blogga =)

just nu är det mkt projekterande och annat som håller mej sysselsatt....

kartongrummet ska bli datarum (dödsdömt projekt) och har kommit en bit på vägen... bilder kommer när jag är klar med före under och efter ;)

fixar och trixar inför framtiden.... i tell u more later ;)

jobbar massor och ännu lite mera massor

försöker få mira att förstå att det faktiskt är allvar nu och att hon måste plocka ut all bomull från hjärnan

försöker däremellan även hinna se min karl lite då och då också och ge honom lite kärlek och sånt ;)


nu jobbar jag vaken natt och tänkte beta av lite skolarbete då jag tydligen ska träffa någon människa med som jobbar med ungdomar. lite intervjuaktigt sådär så har du något bra förslag så hojta till =)

det är lite deprimerande faktiskt när jag börjar tänka efter.... bara en träff kvar på skolan sen har dessa två år bara svischat förbi och jag är social pedagog!!!! läskiga tanke..... vad ska jag göra sen då??? all min tid som blir över???

tror nog inte jag kommer ha några större problem att fylla upp de timmarna!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar