BuzzadorBlog

tisdag 25 mars 2014

Nya lägstanivåer

När någonsin ska man sluta förvånas över nya rekord i lågvatten nivå?? När ska man sluta förvånas över hur barnsligt och patetiskt människor kan bete sej?

Trodde faktiskt jag hade stött på lägsta nivån för längesen men ack så fel jag kunde ha, den kom i morse!!!
Tror nog livet skulle bli mycket lättare att leva om man betedde sej som en vuxen människa med ansvar för sina handlingar... Nä men vi ska ha riktig sandlådenivå med både sele och koppel för att verkligen inte falla utanför sandlådan.

Och sen att ens försöka dra in mej i det hela... Vad var vitsen med det??? Trodde ni verkligen jag skulle följa eran vilja?? Strunta i allt bara för er skull??? Bli lika barnslig som ni??

Nä jag anser att jag är en vuxen människa, jag förväntas bete mej därefter och ta ansvar för mina handlingar!! Prova det någon gång så kanske det flyter på lite bättre och ni inte skulle störas så mycket av allt....

Finns ingenting ni kan säga eller göra för att få mej att ändra mej!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar