BuzzadorBlog

onsdag 19 mars 2014

Tävling =)

Nu har jag och Mira gjort debuten i Lydnadsklass 1

Resultat
Platsliggning   0   Reste på sej och la sej igen när jag gått tre meter
Tandvisning   10
Linförighet     8    Sent sättande, position, nosar
Läggande      0   hon la sej inte
Inkallande     10
Ställande       9    Framföring, avslut hon gick lite när jag kom tillbaka
Apportering  6.5  Dk, släpper. hon ville inte ta apporten, höll den sen jättefint men spottade lite för snabbt på mitt loss
Hopp över hinder   8.5   Dk, avslut
Helhetsintryck    7

Totalt 119.5 poäng 18 plats!!

Supernöjd med henne då vi för första gången tävlar lydnad och på konstgräs dessutom =) Drog ett dåligt startnummer (17) då jag är sån som vill starta relativt tidigt och inte hinna fundera så mycket!

På filmen är dock ej platsliggningen med men alla andra moment =)


Enjoy =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar