BuzzadorBlog

onsdag 12 mars 2014

Glossybox Februari

IMG_8421

Så såg den ut =) Riktigt snygg om jag får säga det själv!!!

Innehållet denna gång för mej var

Karmameju, rengöringssvamp Natural
Karmameju, rengöringssvamp NaturalEn svamp som ska balansera hudens PH värde och vara milt peelande. Den är även fylld med vitaminer, mineraler och antioxidanter.

Hittar dessvärre ingen svensk länk just nu. 
Testade dessa under ögonen och såg resultat faktiskt som varade i två-tre dagar. Synd att jag missade före och efterbilden men får ta det nästa gång jag använder dom. 

Har jag inte testat då färgen inte är min riktigt.

Tyvärr ingen svensk länk här heller men jag kan tycka det är kul med saker som inte finns i Sverige med. 

Sen fick jag med en concealer penna men minns inte vad den hette nu ;)

Är helt klart nöjd med denna box med och ögon grejjerna samt svampen kommer jag garanterat handla och använda i framtiden!!

Det som är bra med svampen är att man kan känna sej lite mer miljömedveten då du använder den, kokar den i vatten 1 gång i veckan och byter efter 2-3 månader. 

Undrar vad jag ska göra med alla snygga lådorna sen?? Känns som för fina för att slänga bort ju.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar