BuzzadorBlog

lördag 15 mars 2014

Lampjakt

Håller ju på inreda mitt datarum som även kan fungera som läsrum där jag har tänkt ha en mysig fåtölj i ena hörnet med så nu är jag på jakt efter lampor till det rummet...

Behöver egentligen tapeter med men det får bli senare då jag har ekonomi för det ;)

Taklampa har jag redan, inte kanske den snyggaste men en som duger tillsvidare iaf.

Vid fåtöljen vill jag ha en vägghängd lampa med vridbar skärm så jag kan rikta ljuset efter hur jag sitter eller har lust.

Matell


KRÄMARE Väggspot IKEA


Just nu har jag fastnat för hängande lampor i fönstrena istället för stående så givetvis måste jag ha en hängande i datarummet med =)

Charm

Finns ju så mycket fina lampor... Ska ta en tur på stan åt veckan å se vad jag hittar i våra affärer också.



Fåtöljen jag vill ha ska vara något i denna stil... 

STRANDMON Öronlappsfåtölj IKEA Du kan verkligen koppla av och njuta eftersom den höga ryggen på den här fåtöljen ger din nacke extra stöd.

Klicka på bilderna för att komma vidare till sidan där jag hittat dom. 

Har du några tips på lampor och fåtöljer skriv gärna en kommentar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar